Producenci
Pytania i odpowiedzi

1. Gdzie znajdę dane do przelewu za zakupione towary?

Wszystkie niezbędne dane znajdziecie Państwo w wiadomości mailowej, przesłanej po dokonaniu zakupu. Jeżeli nie jesteście Państwo w stanie odebrać wiadomości nasze dane znajdują się pod adresem: 

2. Jaki jest status mojego zamówienia?

O wszystkich zmianach statusu twojego zamówienia poinformujemy cię mailowo, na adres użyty przy dokonaniu zakupów. Zarejestrowany klient moze także sprawdzić status zamówienia samodzielnie wchodząc na panel klienta, który znajduje się pod adresem: 

3. Zamówiłem przedmioty i dokonałem płatności, kiedy otrzymam zakupione produkty?

Dokładamy wszelkich starań aby zadowolić klienta i sprostać jego oczekiwaniom. Wysyłamy towar po zaksięgowaniu wpłaty, czas dostawy uzależniony jest od przewoźnika i nie mamy na to wpływu co dzieje się z przesyłką po opuszczeniu naszej siedziby. Jeżeli z jakiegoś powodu przesyłka jest opóźniona z naszej winy zawsze informujemy o tym klienta telefonicznie lub mailowo.

4. Chcę dokonać zakupu w Państwa sklepie, czy konieczne jest zakładanie konta?

Zakładanie konta w naszym sklepie NIE jest konieczne, ale daje dużo korzyści jak możliwość sprawdzania statusu zamówienia, czy otrzymanie od nas kodu rabatowego lub informacji o nowych produktach i promocjach.

5. Odebrałem przesyłkę i okazało się że rozmiar jest nie właściwy. Co dalej?

Każdy z naszych klientów ma 14 dni na zwrot nie używanego towaru, lub jego wymianę. Należy jednak pamiętać że koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Wszystkie niezbedne informacje na ten temat znajdziecie Panstwo pod adresem: 

6. Przesyłka do mnie dotarła ale jest uszkodzona, co mogę z tym zrobić?

Jeżeli dostarczona do Państwa przesyłka jest uszkodzona, lub macie wątpliwości co do stanu przedmiotów wewnątrz paczki, należy w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki i w razie konieczności sporządzić protokuł szkody. Dostępne informacje można uzyskać na stronie internetowej dostawcy.

7. Mam problem z zamówionym towarem, jak mogę złożyć reklamację?

Jeżeli otrzymany towar posiada ukryte wady o których nie było mowy w opisie przedmiotu, dołożymy wszelkich starań aby naprawić nasz błąd. Nie jesteśmy w stanie, mimo najszczerszych chęci sprawdzać każdej wysyłanej sztuki. Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie Państwo pod adresem: 

8. Kiedy wczoraj przeglądałem Państwa sklep, widziałem przedmiot który mnie interesował, dzisiaj go nie ma. Co się stało?

Jeżeli nie widzą państwo dostępności któregoś z przedmiotów, możliwe że skończyły się dostępne sztuki w naszym magazynie. Staramy się na bieżąco uzupełniać asortyment naszych produktów, prosimy o cierpliwość. Jeśli bardzo zależy ci na danym produkcie prosimy o kontakt z naszą obsługą za pomocą maila lub telefonu, nasze dane znajdziecie pod adresem: 

9. Zakupiłem przedmiot w Państwa sklepie, pomyłkowo podałem zły adres dostawy, jak mogę to zmienić?

W razie pomyłki w adresie lub innych danych przesyłki prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny. Źle zaadresowana przesyłka nie dotrze do Państwa lecz wróci z powrotem do naszej siedziby, w takim wypadku będziemy zmuszeni obciążyć kupującego dodatkowymi kosztami dostawy. Jeżeli nie otrzymamy takiej informacji do godziny 13:00 towar zostanie wysłany. Numer telefonu znajdziecie pod adresem: 

10. Chcę zamówić większą ilość przedmiotów, mogę liczyć na rabat?

W przypadku chęci zamówienia większych ilości produktów, prosimy o indywidualny kontakt z nasza obsługą w celu ustalenia szczegółów. Dane do kontaktu: 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl